luni, 20 septembrie 2010

Maine poate iese soarele.Maine poate se intoarce ziua de mai.

M-am gandit de mai multe ori la viitor,daca faptul ca imi schimb prezentul intr-o ultima secunda modifica ceva,cumva si cat anume.    
 Si totusi... sunt om. Instinctul imi spune sa actionez, iar eu ma supun. Nu-mi mai e teama de schimbare... M-am hotarat. . Imi pasa de prezent, pe care incerc sa-l prelungesc cat mai mult posibil
Am invatat sa nu mai privesc in trecut... sa-l accept ca pe niste amintiri asternute pe hartie, ca pe niste imagini pastrate de memorie.
Azi... pun punct la tot, incep un alt roman.
Azi... am sa uit, nu ma mai leaga amintiri, or sa se stearga cu guma toate.
Azi... regretele nu mai au nici efect, nici rost. Azi... totul ia sfarsit.
Azi... sentimentele devin doar cuvinte.
Azi... n-o sa-mi mai fie dor de nimic, nici de idei, nici de persoanele cu care m-am obisnuit, nici de trecut, nici de mine.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu