vineri, 10 septembrie 2010

Aplauze.Muuulte aplauze!

-->
De câte ori ai simţit că de mâine o să te schimbi?
De câte ori ţi-ai dat seama ca n-a mers,dar te-ai hrănit în continuare cu asta?
Azi ai pus capăt.
Te simţi mai bine?
Te felicit.Aplauze pentru tine!
Mi-amintesc şi mă întorc la acele zile. Aleg să nu plâng după amintiri ci să le retrăiesc,să fiu fericită chiar şi singură. Am să încep să petrec mai mult timp cu...mine. Când va cădea prima frunză,atunci să fie ziua în care voi face cunoştiinţă cu noua mea persoană. Pentru că doar prin libertate poţi cu adevărat să ajungi unde trebuie. Plus un gram sau două de voinţă sau de altceva. Aleg,deci,să am mai multă grijă de mine.
Să ne auzim cu mai bine.
M-am gandit sa nu-ti mai scriu o vreme ! Nu are rost sa-mi mai descarc sentimentele pentru tine.Vezi-ti de drumu pe care ai plecat.
“tu si cu mine end of story”
Te vad cum pleci si par ca si cand nu mi-ar pasa.[Demnitate.]
Si da. Am demnitate si orgoliu si sunt si enervanta pe desupra deci nu am de ce sa iti lipsesc.
Aplauze pentru final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu