joi, 21 octombrie 2010

nu. Doar eu.

Sunt lucruri care ma fac sa rad . Sunt lucruri care imi trezesc amintiri neplacute pe care vreau sa le uit , sa le inmormantez cu toata ceremonia specifica . Sunt lucruri care ma adorm . Sunt lucruri care ma tin treaza , destul de treaza  pentru ca eu mereu visez . Sunt lucruri care ma inspaimanta , care ma obsedeaza , care se ascund si apar in momente nefavorabile. Sunt lucruri pe care le urasc si le iubesc in acelasi timp . Exista un singur lucru care imi induce o anumita stare , care ma face sa tremur . Un lucru nepretuit , sincer si complex .
Cred ca am uitat sa mai fiu sincera cu mine...cred ca m-am inchis atat de mult in mine incat am pierdut si cheia..
Dar de azi ma schimb.!!!!
Si ce daca o sa simt ca mor?Chiar si asta trebuie simtit la un moment dat...
Ce daca o sa imi fie dor de tot?
..orice lucru se sterge din minte nu?!
De azi o sa fiu EU. si pur si simplu de azi o sa vad totul asa cum e.Nu o sa ma mai mint ca ar fi putut fi mai mult cand e clar ce este.
Si parca regret ca nu am ascultat de ea..care intodeauna imi spunea de fapt ce este cu adevarat iar eu ma minteam ca nu ca este MAI MULT...sunt atat de orba..Primul impuls e sa negam ceea ce facem in speranta ca e un cosmar din care ne vom trezi curand.
"Oare cate batai de inima pot umple nimicul, tacerea si tot universul? "
azi sunt doar eu.
fara nimeni.
Nimeni care ar putea deveni noua mea dependenta...numai vreau  nici o minciuna.
De azi uit cuvantul dependenta,intens,iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu