marți, 5 octombrie 2010

Am pierdut.

-->
DE CE?(nu stie ce sa creada,dar nici nu vrea sa creada ceva)
te vad cum pleci. par ca si cand nu mi-ar pasa,dar in mine se inmormantau adevarate sentimente. pe care le-am infasurat in ce-am crezut ca e mai bine pentru mine. demnitate.
si privesc. de-o calmitate si-o falsitate care imi ucid asteptarile proprii. si ma premiez singura,ma imbarbatez singura. si da,ma doare.
aveam un plan de lupta..acum nu mai am nimic.nu mai am nici putere sa lupt..acum nici nu mai stiu ce vreau..nici nu mai stiu cine sunt. iubirea asta neimplinita ,pierdute,avuta,neinteleasa,anevoioasa,grea,suferinda,sangeroasa,trasa de par, mi-au distrus-o pe Movy.
interiorul meu nu conteaza.
simt un gol puternic. il simt orice as face, oriunde m-as duce.. as vrea doar sa dispara candva. as vrea doar sa se intample ceva candva..care sa schimbe tot.. sa rastoarne tot..
pt omenire! OMENIREA E JALNICA!
Si-am cazut din nou…
Bine ai revenit in lumea ta Movy.
                          
                                                                                                                       Somn usor Movy !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu