duminică, 17 octombrie 2010

Discutie cu sufletul 2.

- Noaptea mi-a furat privirile somnul mi-a redat linistea iar visele ... visele nu ma mai ajuta ca in trecut, intamplarile se schimba  imbratisarile dispar, saruturile se pierd, iar gandurile ... revin in fiecare dimineata.

- Stergeti lacrima, inchide ochii asteapta cu bratele deschise un sarut uitat de timp.Lasa linistea sa te cuprinda si incearca sa asculti pasi ..lasa vantul sa te imbratiseze  pt ca el nu o sa faca asa ceva.zambetele le-ai ucis cu indiferenta iar visele cu vorbe reci ..acum lasa vantul sa iti patrunda in brate o sa simti prima lui imbratisare dar nu o sa ma simti pe mine sufletul tau..

- Dar nu mai am nevoie de tine  suflet prost.

- Iti las doar vantul sa iti aline durerea ..fiinta pierduta


- Nu!stai!nu pleca, nu ma lasa singura aici ..am nevoie de tine suflet..de ce nu poate fi ca in trecut ?



- M-ai lasat singur si ai plecat ..acum ai doar vantul .. si atat.Ti-ai abandonat sufletul fiinta josnica!si nu uita
deschide bratele ,inchide ochii , lasa vantul sa iti ofere ceea ce eu vroiam sa ofer candva.Aveam atata inocenta de oferit si tu si scos tot din mine si ai plecat.Te-ai refugiat in bratele unei dependente..ti-ai vandut sufletul si tot ce era in el doar ca sa mori din ce in ce mai mult..
Si acum intrebi de ce sunt gol..Tu esti singura vinovata.
Ai ramas singura si degeaba te minti ca e cineva langa tine..Nici macar eu,suflet tau numai sunt aici..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu