sâmbătă, 16 octombrie 2010

Discutie cu sufletul.

 discutie cu sufletul.


 - Ai doar o inima pustie si un vis pierdut in noapte. Un gand prea dulce si un zambet uitat,o speranta rupta si o ultima mangaiere pierduta in noapte.
E doar un vis,doar un gand doar un sarut timid, uitat,dar inima e prea departe
te lasi din nou purtata de val si speri sa fie doar un cosmar dar .. 
Ai incercat sa te abtii, sa-ti ascunzi lacrimile..
Sufletul iti e prea departe esti doar un vis, pierduta in timp..Acum inchide iarasi ochii, intoarce-te la locul tau unde doar visele iti sunt hrana si mangaierea e un ecou
Ai sa-ti doresti din nou dimineata in care spuneai ca il iubesti ..
Opreste-te, nu spune asta inca nu ai pierdut mai ai de luptat, mai ai de iubit, mai ai sperante iar visele pot deveni realitate. doar opreste-te si viseaza din nou, o sa iti fiu alaturi mereu . 

- O sa imi fi alaturi ? Dar arpile tale de ce sunt frante ? De ce zambetul tau plin de caldura a disparut ? De ce m-ai lasat singura in noapte sa ma pierd in nestiut, dragul meu suflet?

- Nu eu am facut asta ! Ti-ai facut-o cu mana ta , arpile mele sunt frante numai din vina ta. si astazi nu plang pentru asta , nu plang pentru ce ai facut, astzi plang doar pentru tine ! ai iubit, dar nu ai stiut cum.Ti-ai pierdut si visul pe care odata l-ai avut, ti-ai pierdut si mangaierea pe care ti-o ofeream in trecut. si nu, nu sunt eu de vina  pentru nestiinta ta, eu ti-am intins numai o mana, iar tu .. 
si nu plange pentru mine, o sa imi recapat tot, dar de astazi inainte, visul ti s-a spulberat. o  sa zbori alaturi de mine, o sa fi in lumea mea, dar tot ce am visat impreuna va ramane pe foaia ta.


- Zboara si uita de trecut ! zboara sufletul! dar.. Mai lasa-ma macar odata sa imi amintesc o parte din momentele in care clipa era dulce iar eu.. promiteam soapte..












Uneori realizezi ca esti jos.
Singurul care se zareste in departare e sufletul tau..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu