vineri, 1 octombrie 2010

Atunci.Acum.


Atunci…
Am zburat cândva. Cicatrici de vise se topeau în mine... nu-mi păsa de nimic.
Ţi-am cristalizat visele cu orgolii încinse, pe un cărbune rece... privire crudă, nu vezi că-mi tremură pielea din cauza amprentelor lăsate?
puţin cate puţin, simţeam cum moare fiecare părticică din mine. aşteptam eliberarea...
scăpasem...soarele a apus, în sfârşit. Stropi de... linişte.
Ţi-am umblat prin vene, dragă soare. Am călătorit mult prin căldura ta, prin pielea ta, prin... tine. Am citit în ochii ăia ai tăi umpluţi cu miere... tristeţe, necaz, regret... Până şi tu, soare te-ai săturat de răutăţile din lumea asta mică, înainte dansai cu cerul, pictai cu norii numai râsete îndulcite cu sare, cântai cu noi... ăia de jos, din lumea asta plină de necaz. Te-am văzut cum în colţul ochiului se revărsa o lacrimă, o lacrimă mica pentru unii... dar ştii eu o vedeam ca un ocean care mai avea puţin şi se spulbera în adâncul cerului. Da, aşa şi a fost. Oceanul ăsta care s-a revărsat peste noi, care ne-a întristat inima, ne-a spălat ochii cu... praf. Speram să fie un praf curat... dar m-am înşelat. Era un praf plin cu... mizerii care s-a ascuns în inimile celor mai perverşi oameni. Da, mai există şi aşa ceva.Soare, de ce n-ai avut grijă de noi? Până şi de soare ne legăm...
Nu cred că aţi înţeles, de ce vorbesc de soare..
Soarele reprezintă fericirea mea de atunci..Serul meu de fericire.
Acum...
Ninge a toamnă peste mine... monotonia îmi invadează sângele bolnav, cerul îmi pregăteşte o saltea din frunze, soarele mi-a înfulecat picătura de bine...
Mai am momente când visez... nimeni nu are cum să înţeleagă ce simt, ce scriu. Aiurea... Dacă aş avea o putere aş face să dispară oamenii fără suflet.
Ce-mi place: SOARELE.
Să dansez cu mine, atunci când sunt obosită. Să întorc clepsidra, să mă uit în ea şi să mă văd... "schimbată". Să beau suc de pere. Ruşinea. Zâmbetele în exces. Să uit de mine şi să mă caut în vis. Vara. Să privesc cum vântul îşi face de cap, cum dansează vals cu... noi. Fineţea pielii. Amintirile. Să citesc. Oamenii simpli. Ceaţa. Dimineţile înfumurate. Căldura din sufletele... îngheţate. Să dorm. Picurii de ploaie care joacă şah în palma mea. Praful curat. Roua colorată. Curcubeul. Privirile furate. Să merg pe jos. Calmul. Să-mi modelez lumea, ziua... Lacrimile sincere. Blogul-jurnalul meu. Istoria. Ochii glazuraţi cu zambete. Salata de varză. Să-mi spăl sufletul de griji. Imaginaţia. Să beau ciocolată caldă.Să uit de tot.
Da.Am zburat cândva..
ÎNVAŢ SĂ ATERIZEZ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu