duminică, 6 februarie 2011

Omenirea e jalnica.


Sunteti jalnici.
O sa o tin din greseala in greseala, ca fericirea apare tot din greseala.

parca traiesc intr-o lume de pisat,de obositi,de ocupati si toti se cred destepti. stai..de fapt e realitatea. azi m-am declarat sictirita.
de ce? pentru ca m-am saturat de toati care ma cantaresc si ma analizeaza si se cred interesanti. azi m-am decis. ma revolt.. muie. m-am saturat de toti care habrnau un lucru dar vorbesc..si poate uneori imi lipsesc anumite persoane..si ele ce fac? In loc de “ Buna ce mai faci esti bine” ei critica.. ei bine PA. m-am saturat de tot. totu e un cacat. i-as omorî pe toti.
APROAPE.
ma reinventez. auzi,GATA!.. am nervi.
ma doare-n paishpe ca arunc cuvinte 'nasoale'. fix vorbesc cum vreau!sunt dezgustata, sunt iritata,sunt plina de vise de cacat,sunt dezamagita!(de mine,de toti).
ma am pe mine si oamenii cu adevarat importanti. in cele mai proaste momente,nu trebuie sa uit ca mereu trebuie sa-mi pun bazele si sa ma sprijin,tot in mine. ceilalti sunt si ei prea fututi  in cur.
vorba aia VIATA NE FUTE PE TOTI!. nu-l lasa pe unu' nefutut dar pe voi va futut prea mult.
pentru omenire!

Vreau sa tip, vreau sa distrug totul in jurul meu!


Hai să îţi zic ce.Nu te trage de şireturi cu mine. Am o răbdare considerabilă, dar şi nişte pretenţii imense.Îmi doresc să taci, dacă asta îţi propui şi să te ţii de cuvânt.
Şi să nu deschizi gura dacă nu ai ceva plauzibil de spus.
Sunt imposibil de iresponsabilă. Am atâtea de făcut, dar îmi permit să stau pe mess şi să scriu.Eutanasiaţi-mă!

Şi da, mai sunt şi enervantă pe deasupra..

PA.



2 comentarii:

  1. Sincer.. Inteleg perfect starea. desi aici nu "merge" postat un comment, o sa fac asta..

    Sunt multe persoane care nu merita nici macar atentie, sunt constient de asta, dar ai grija sa nu iti ranesti prietenii. sunt prea importati ca sa ii pierzi din cauza altora care te'au "sictirit".

    de fapt, n'am niciun drept sa te judec, sau sa'ti dau sfaturi.. scuze.

    am terminat

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrisul e modul meu de a ma descarca..iar in momentul ala asta am simtit..
    Nu te mi scuza pentru ca accept orice parere >:D<

    RăspundețiȘtergere