miercuri, 2 februarie 2011

Te iubesc si nu regret. Iubirea-drogul.


Chiar daca mi-ai rupt inima in mii de bucatele candva..cea mai  mica dintre ele  iti ofera dragostea cat sa umple  cerul cu stele ...
Iarta-mi iubirea.
Urasc sa fiu acolo unde el nu este, cand el nu este. Am trecut de durerea fizica invatand sa iubesc...
ceea ce azi mi se pare adevarat,maine se dovedeste o simpla parere
S-au spus atatea vorbe, si lacrimi tot au curs, si totusi parca viata ne da o clipa-n plus..
Ceea ce a simtit sufletul meu atunci nu va mai simti niciodata...faceam nimic si cu toate astea asta aveam totul...

Mi-e dor de mine atunci!
Imi pare rau ,dragul,vechiul,iubitul,mereu,vesnicul, minunatul meu prieten, SCRISUL.., dar te-am abandonat..
Imi pare rau dar numai sunt eu..Din pacate o data cu durerea m-am vindecat si de tine..
Din pacate in ultimul timp am fost o nemernica , nenorocita , profitoare si am apelat la tine doar cand goluri incepeau sa apara in sufletul si mintea mea..
Merit sa fi suparat pe mine , dragul meu, SCRIS..
Dar imi pare sincer rau..doar ca literele fug de mine..se ascund de parca ma urasc acum..ma detesta , de parca nu merit sa fiu fericita , de parca as trai din mila lor si ma urasc pentru momentele in care sunt fericita…
Literele sunt blestemul meu, sunt catusele sufletului meu !
Dragul meu scris,
Vei ramane in sufletul meu intr-un colt al fiintei mele, vei avea un loc de cinste in inima mea... Iar daca ziua de maine imi va oferi dezamagire, daca voi avea ocazia sa te vad cum dispari in noapte in suflet te-as numi"umbra iubirii", caci daca nu erai tu nu stiam sa imi exprim iubirea.., iar in gand ti-as spune"refugiul tristetii" , pentru ca in tine imi inecam tristetea.., iar toata fiinta mea te-ar considera"simfonia durerii".
Cu bine, caci daca ma voi intoarce vreodata cu lacrimi in ochi, sper sa ma primesti inapoi…

“ E periculos să iubeşti! Iubirea e ca un drog. La început ai senzaţia de euforie, de abandon total. Apoi, a doua zi, vrei mai mult, încă nu e un viciu, dar îţi place senzaţia şi îţi închipui că o poţi ţine sub control.
Te gândeşti la persoana iubită vreme de două minute şi uiţi de ea vreme de trei ore. În scurt timp însă, te obişnuieşti cu acea persoană şi începi să fii complet dependent de ea. Acum te gândeşti la ea trei ore şi o uiţi două minute. Dacă ea nu e lângă tine, încerci aceeaşi senzaţie ca şi drogaţii când nu îşi obţin drogul.
În acel moment, aşa cum drogaţi fură şi se înjosesc ca să facă rost de ceea ce le trebuie, şi tu eşti dispus să faci orice pentru dragoste! “
Paulo Coelho

Si din nou in stadiul de dependenta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu