sâmbătă, 12 februarie 2011

cuvintele sunt mute!

Te iubesc pentru zambetul tau ce a spart intunericul aprizand stelele pe cerul meu!
Te iubesc pentru ca mi-ai indrumat primii pasi pe drumul spre curcubeu!
Te iubesc pentru sensul dat drumului spre nicaieri.
Te iubesc pentru ca-mi zambesti cand ma privesti
Te iubesc pentru ca ma iubesti
Te iubesc pentru ca m-ai invatat alfabetul iubirii
Te iubesc pentru ca mi-ai aratat rostul iertarii!
Te iubesc pentru ca m-ai invatat lectia uitarii !
Te iubesc pentru ca te iubesc !



Te urasc pentru ca ai uitat ce mi-ai promis
Te urasc pentru ca ai furat culorile din curcubeu.
Te urasc pentru ca nu stiu cum sa te uit
Te urasc pentru nu mai am fericirea de ieri
Te urasc pentru ca ma faci sa plang
Te urasc pentru ca nu sti cat ma ranesti
Te urasc pentru ca niciodata nu iti pare rau pentru ce imi faci  
Te urasc ca nu poti simti ce simt eu
Te urasc ca niciodata nu ai avut incredere in mine..


Mi-am dat seama ca noi oamenii ne nastem in zambet, dar murim in iubiri, chiar daca vom cadea in genunchi, renastem in zbor…Toti avem o soarta.
Intodeauna ne intoarcem inapoi in trecut cu gandul..si apoi ne intoarcem la realitate dupa ore pierdute cu gandul departe si macinati de trecut..
Visand ne cresc  aripi…
Iertam neiubirea..si speram ca traim











Mi-am jurat in trecut ca nu voi mai accepta nimic...Si am acceptat..
Si da. Regret.



         Sa iti para rau e un lucru dureros..


"Sa nu te mire ca intr-o dimineata n-o sa ma mai gasesti"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu