sâmbătă, 27 noiembrie 2010

no more love Friday,Saturday .. and ..........no more loves.

m-a facut atat de mult sa visez...
se innopta.cerul era spre albastru inchis,cu roz,si mirosea a fum..
urlet. "numai vreau sa vin."
ceata usoara.ce liniste ,ce fum,ce frig. tot drumul ma gandisem la noi,si mai precis la mine,la soarta mea.
am ajuns.
nu intelegeai..
ma priveai,dintr-o data am simtit ca te-ai saturat.
mii de neintelesuri.
noimbrie.bruma,frigul,ceata,inghetul. pe toate le iubesc,acum mai mult.
el e tot ce are. un om simplu-n patraturi maro,verzi,galbui. si doi ochi mari
se uita la el..si nu se mai opreste.
as rezista macar sa-mi deschid ochii si sa privesc cerul? daca as avea aripi sa zbor mi-ai da din ochii tai culoare si mi-ai pune-o-n palme,ca atunci cand ma trezesc toate visele sa-mi fie indeplinite?
de-as avea certitudinea ca ma astepti...
iubitule?..
se uita o clipa la ea,dar doar atat.
Azi a uitat sa o iubeasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu