vineri, 5 noiembrie 2010

Câte veşnicii te-aş ţine lipit de buzele mele? ... TOATE.

--> -->
Ştii boala aia care-ţi face ochii strălucitori, obrajii roşii, buzele mai colorate şi râsul mai sonor? Eu una cred că se numeşte fericire.
Nu-s om, bine?
Nu-s om dacă a fi om cere să fii invidios, gelos, hain, plin de aere şi egoist.
Sufăr de mândrie câteodată, dar nu de egoism, deci nu mă poţi pune într-o oală cu oamenii.Eu n-am dorinţe josnice, care n-aduc decât decăderea celui care şi le doreşte.
O respiraţie topind linia, auzul şi inima.Am strigat: "Nu pleca! nu te schimba!Nu mă ucide şi pe mine!"Respiraţia s-a frânt .
Mă simt altfel...cu tine mă simt aproape umană.E ca şi cum aş şti cum sunt.Mă simt ca şi cum aş şti cine sunt.Mă port prosteşte pentru că aşa îmi vine şi nu trebuie să-mi cer scuze.
Nu trebuie să port nici o mască.

Zâmbeşte. Îl ia în braţe şi îl priveşte minute în şir.
se mulţumeşte să-l iubească şi să nu pretindă
e în stare să o omoare. şi-a jurat că nu va mai lăsa pe nimeni,niciodată să-i strice ori să-i fure iubirea.  

mă cuprinzi în braţe şi ştiu că aşa aş vrea să mor.îţi jur!
ne-am strâns în braţe şi mi-am aruncat vise peste umărul lui. cu ochii închişi am stat în braţele lui şi aş fii vrut să stăm aşa o eternitate...
o picătură de raze de buze de suflet de piele
mă uit la tine şi ştiu şi simt 
mă uit la tine şi văd cum n-au contat toate zilele şi nopţile alea infernale în care vroiam să renunţ. privirea ta a şters tot.
şi mă uit la tine...şi nu-ţi dai seama cât mi-a fost de greu.

te iubesc - şi secretul este în siguranţă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu