sâmbătă, 28 august 2010

Sa nu privesti.Ironia mea se intrece cu mine.Ura.

Sunt FERICITA.Numai pot.Numai in petreceri o tiiin!NU AM NICI O PROBLEMA, totu mergee binee!
sinceritatea mea a dat pe dinafara.
Incep sa bat recorduriii.Am 2 zile de cand nu m-am machiat.MOVY  NEMACHIATA.
Cine a mai pomenit asa cv?!
Asaa sa continuam.AM REUSIT SA MANANC DE 2 ORI PE ZI. 
Parintii Laurei m-au indopat.O sa dau pe afara.

SA NU PRIVESTI!..
Sa nu privesti in ochii mei acum.Sunt nemachiati si plansi.Ce sa vezi ma omule in ei?!..de fapt nu om.NU ESTI OM.
Sa nu privesti ..Nu o sa vezi decat o incercare nereusita de salvare.
Sa nu privesti la mainile mele.Ti se pare.Ele NU tremura.
De fapt..tu orcum nu privesti..

DECI SUNT FERICITA!
Uraa inca o zi superba.
 Nu sunt ironica.Ti se pare.
Deci sa continui.Da EU UIT REPEDE. 
Fiinta , obiect ce esti care nu ai chestia aia intre coaste numita in mod bizar suflet , ai grija de tine!
De fapt parca nu imi pasa nu e asa?! Pai da normal nici nu te iubesc.Nici nu ma gandesc tot timpul cum esti.Niciodata nu plang din cauza ta...Nu am renuntat la machiaj zilele astea ca sa pot plange.Sa nu crezi asta..
Sa nu crezi ca inca plang..Nu .. mia intrat ceva in ochii.Atat. 
NU te iubesc da?! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu