duminică, 29 august 2010

Criza de plans


Plang.unde esti sa-mi mai stergi lacrimile? unde esti sa ma minti iar " lasa ..iese soarele.O sa reusim NOI".unde esti sa-mi oferi bratele tale moi? sau doar chipul tau senin? -chipul tau...pe care-l mai vad doar cand inchid ochii...pentru ca ai plecat si m-ai lasat aici singura..
unde esti cand am nevoie de tine?
Dar eu? eu unde sunt cand tie nu ti-e bine si ai nevoie de mine..?
eu sunt pierduta-n mandrie..
lacrimile imi aluneca intr-un mod barbar pe obraji. te iubesc,o spun si stiu sigur ca asa e. daca pana acum ma minteam ca traiesc in alte povesti,ma minteam ca ma indragostesc de altcineva,ma minteam ca iubesc pe altcineva,am ajuns intr-un punct in care imi dau seama ca pe mine nu ma pot minti.
PROSTULEEE!Oricat as spune “ gata de azi uit.gata de azi te las in pace.gata de azi!” nu pot…te iubesc.
Te rog nu ma lasa sa renunt niciodata.Nu ma lasa niciodata sa plec.De cate ori spun ca plec da-mi una!Si apoi strange-ma tare in barte.Am nevoie de asta..
N-ai vrea sa vezi privirea mea acum.
Am obosit.Sunt ametita.Am plans atat de mult incat mi se inchid ochiii de oboseala.Inchid ochiii si lacrimile tot nu se opresc.Simt ca adorm.
Te iubesc,noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu