marți, 27 noiembrie 2012

Dă-mi totul şi înca puţin

Regrete? 
Niciodată. Ce e rău e experienţă 
Trebuie să existe nevoia să fi puternic.
Am uitat de mult gustul.


Aştept.Aş da orice ca să nu aiba loc.Ce puţine sunt fiinţele pe care le pot aştepta fără gânduri ascunse şi fără groază.E atâta dezordine în mintea mea.Astept să vii să-mi faci curățenie.Am găsit foarte puţin "bine" în fiinţele umane.Cei mai mulţi sunt gunoaie.


Asta este ceva ce nu poţi să spui cu voce tare dar eu le spun tuturor iar majoritatea cred că glumesc iar restul se mint că ma urăsc când adevărul este că sunt atât de prefăcuţi şi josnici moral încât nici măcar faptul că mă urăsc nu este real.


Sunt un exemplu groaznic pentru societate.Prefer să-mi beau minţile de fiecare dată când simt un fior de raţiune.

 Şi să plec .


Dacă primeşti o hârtie gata liniată, scrie pe                                                                   verso.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu