marți, 5 aprilie 2011

Frig.


E chiar atât de frig? 

…sau răceala vine din interiorul meu polar?  

O să îngheț timpul. Și o să-l vând.

Șșșșt. Îmi ascult frigul. Și mușc din ziua de ieri.



și simt că numai privind prin el mi-aș putea simți sângele încălzit. în disperarea regăsirii de sine.
dar parcă stăm spate în spate.
nu te întoarce! nu e nimic de văzut!
poate doar spatele de care te-ai îndepărtat, înfrigurat, însângerat.
nu îmi mai plac extremele.
nu există parte pozitivă. nu există drum bun.
doar unul plin de pericole.
poarta e închisă.
demonul tău așteaptă să fac ceva. orice. greșit.
nu te pot atinge.nu am voie să o fac.

Am nevoie de mai mult decat un " te iubesc " spus DOAR sa ma calmeze.
                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu